Hotwire Systems OÜ, registrikoodiga 12444328, aadress Treiali tee 2, 75312 Peetri, Harjumaa, Eesti (edaspidi ”Teenuse osutaja” või ”Müüja”) ja klient, kes vormistab hws.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi ”Teenuse kasutaja” või ”Klient” või ”Tarbija”), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi ”Leping” või ”Kasutusleping”).

1. E-POOD

1.1. Hotwire Systems OÜ e-pood hws.ee (edaspidi ”E-pood” või ”Veebipood”) on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale. 1.2. E-pood asub internetiaadressil hws.ee

2. ÜLDSÄTTED

2.1. Kasutuslepingu tingimused kehtivad hws.ee E-poest kaupade ostmisel. 2.2. Hotwire Systems OÜ jätab endale õiguse mistahes ajal muuta ja/või täiendada käesolevaid üldtingimusi ja hinnakirja ühepoolselt, ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajatele.
  • 2.2.1. Kui Klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Kliendi ja Müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui Eesti Vabariigi seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
  • 2.2.2. Juhul kui Teenuse kasutaja nende tingimustega ei nõustu, peab ta lõpetama hws.ee e-poe veebilehe kasutamise.
2.3. Lisaks käesolevatele Lepingu tingimustele reguleerivad hws.ee e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtiv Võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), Tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid. 2.4. Müüja ei ole ühelgi moel vastutav võimalike kahjude eest, mis tekkisid seetõttu, et Teenuse kasutaja ei ole käesolevaid Lepingu tingimusi lugenud 2.5. Teenuse osutaja teeb Lepingu kättesaadavaks inernetiaadressil hws.ee ostutingimuse menüüs, samuti ostuprotsessis enne Teenuse kasutaja poolt ostu eest tasumist. 2.6. Klient on kohustatud käesolevate tingimustega tutvuma enne kauba või teenuse ostmist. 2.7. Teenuse kasutajal on õigus tingimused endale alla laadida või välja printida, millega on tagatud võimalus vastava info salvestamiseks ja taasesitamiseks püsival andmekandjal.

3. TOOTED, KUPONGID JA OSTU SOORITAMINE

3.1. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele. 3.1.1. Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 18 aastane. 3.1.2. Teenuse kasutaja kinnitab tellimuse esitamisel, et on ostu sooritamiseks teovõimeline. 3.1.3. E-poes kuvatavad tooted on tavapäraselt laos olemas. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või e-poe programmides. 3.1.4. Kui toode puudub laost või tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab e-poe töötaja esimesel võimalusel Teenuse kasutaja ühendust, ning pakub välja võimaliku uue tarneaja, või toote asendamise samaväärse teise tootega (mis on sarnase hinnaklassiga ja kvaliteediga), või makstud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul alates tellimuse tühistamisest. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 3 päeva. 3.1.5. Kuvatud tootepildid ja videod on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamata sellele, e-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu. 3.2. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, ettevõtte nimi, registrikood, kontakttelefon, e-posti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks), kättetoimetamismeetodi, kinnitama Lepinguga tutvumist ja nõustumist ning tasub ostu (sealhulgas kättetoimetamiskulude) eest internetipanga pangalingi, PayPal või krediidikaardi vahendusel, või panga ülekandega tellimuse kinnituse alusel. 3.2.1.Teenuse kasutaja poolt tellitud tellimus tühistatakse juhul, kui teenuse kasutaja ei ole 5 päeva jooksul ostusummat (täisulatuses) tasunud Müüja arvelduskontole. 3.2.2. Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest. 3.2.3. Olge Kliendi andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. 3.2.4.Tellimuse esitamisel Ostja kinnitab, et ta on teadlik ohtudest, mis võivad kaasneda toodete kasutamisega, vale hooldusega või ebaõige käsitlemisega. 3.2.5. Müük toimub ja võlaõiguslik leping jõustub siis, kui teenuse kasutaja on saatnud e-poe interneti lehe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud. 3.2.6. Toodete müügileping (Leping) loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole. 3.2.7. Kuni tellimuse eest täieliku tasumiseni on soovitud kaup Müüja omand ning ostmiseks kättesaadav teistele klientidele. 3.3. Kampaaniate korral jagame Klientidele sooduskoode (kupongid), mis annavad Ostja ostukorvile lisaallahindluse või lisavad tellimusele juurde tasuta lisatoote või tasuta tarne võimaluse. 3.3.1. Sooduskupongi rakendamiseks tuleb ostukorvi või kassa lehel väljale ”Kliki siia, et sisestada oma kood” sisestada unikaalne kood ning vajutada nupule ”Kasuta kupongi”. 3.3.2. Kuponge jagame uudiskirjades, sotsiaalmeedias (Facebook/Instagram/YouTube/Telegram) e-posti teel ja veebilehel. 3.3.3. Kupongi kasutamise tingimused ja tähtajad on iga sooduskupongi juures eraldi märgitud.

4. HINNAD

4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on Eurodes (€) ja sisaldavad 20%-list käibemaksu (sulgudes on näha hinnad ilma käibemaksuta). 4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal, ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult teenuse kasutajatele, muuta e-poes kuvatavaid hindu. 4.3. Kui e-poes on muudetud hindu pärast Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist. 4.4. Teenuse osutajal on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik.

5. TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED

5.1. Teenuse kasutajal on õigus valida erineva kauba kättesaamisviiside vahel. 5.2. Kauba kättesaamine Teenuse osutaja esinduses (”Tulen ise järgi”):
  • 5.2.1. Esinduse aadress: Treiali tee 2-8, Peetri alevik, Rae vald, Harju maakond 75312, Eesti.
  • 5.2.2. Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Teenuse kasutajale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele kauba üleandmine toimub ainult kokkuleppel Teenuse kasutajaga.
  • 5.2.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel (nt. valeandmete esitamisel) on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
  • 5.2.4. Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb Müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 1-3 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
  • 5.2.5. Valides kättesaamisviis ”Tulen ise järgi”, Teenuse kasutaja kohustub kokkuleppida Teenuse osutajaga kauba kättesaamise kuupäeva ja kellaaega.
5.3. Kauba kättesaamine pakiautomaadist:
  • 5.3.1. Kaubad toimetatakse Teenuse kasutaja poolt valitud Omniva, UNISEND, DPD Pick-up või SmartPost-i pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest. Pakiautomaati toimetamist võimaldab Teenuse osutaja vaid juhul, kui ostetava kauba mõõtmed ei ületa pakiautomaati mahtuva paki piirmõõte.
  • 5.3.2. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
  • 5.3.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel (valeandmete (nt. telefoninumbri/e-posti) esitamisel) on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
  • 5.3.4. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 1-3 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
  • 5.3.5. Omniva, UNISEND ning DPD pakiautomaadid on ööpäevaringselt (24h) avatud. Väga külma talveilma puhul soovitame Teil pakk kiirelt välja võtta, sest pakiautomaadid asuvad välitingimustes. Hotwire Systems OÜ ei vastuta kuuma-ega külmakahjustuste eest!
5.4. Kauba kättesaamine kulleriga:
  • 5.4.1. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma, kuid mitte hiljem kui 1-3 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
  • 5.4.2. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral hoitakse toodet transpordifirma laos 7 kalendripäeva. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
5.5. Teenuse osutajal ei ole nimetatud juhtumil (välja arvatud Lepingust taganemise korral) kohustust tagastada Teenuse saajale tasutud toimetuskulu ning Teenuse osutajal on õigus nõuda täiendavat tasu tagastamiskulude katmiseks. 5.6. Hotwire Systems OÜ e-pood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Hotwire Systems OÜ e-pood ei saanud mõjutada ega ette näha. 5.7. Rahvusvahelised saadetised toimetatakse kohale DPD, TNT/FrdEx, Itella kulleriga või SmartPost, Omniva, DPD pakiterminaaliga.

6. LEPINGUST TAGANEMINE

6.1. Kui teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub teenuse kasutaja sellest koheselt teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@hws.ee
  • 6.1.1. Kirjalikus teates tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada teenuse kasutaja kontaktandmed (firma nimi, eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
6.2. Kui taganemisavaldus jõuab teenuse osutajani pärast teenuse osutaja poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt e-poe Üldtingimuste peatükile ”Tagastusõigus”. 6.3. Teenuse osutaja kannab teenuse kasutajale tasutud summa tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 1-3 tööpäeva jooksul alates lepingust taganemise teate kätte saamisest. 6.4. Teenuse osutajal on õigus lepingust taganeda või leping üles öelda, juhul kui tellitud kauba varud on ammendunud. 6.5. Teenuse kasutajat informeeritakse lepingust taganemisest või selle ülesütlemisest viivitamata kas telefoni, elektronkirja või posti teel. Teenuse kasutaja tasutud ettemaksed tagastatakse sellisel juhul Teenuse kasutaja arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 1-3 tööpäeva jooksul.

7. TAGASTUSÕIGUS

7.1. E-poest ostetud kaupade osas kehtib 14 päevane tagastusõigus, alates kauba kättesaamisest. 7.2. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. 7.3. Tagastatav kaup peab sisaldama kõiki kauba pakendis sisaldunud esemeid. Erandiks on olukord, kui:
  • 7.3.1. pakend on saanud kahjustada transpordi käigus ning toote kättesaamisel kullerteenuse vahendusel või postiasutuses on tehtud vastav märge saatelehele.
  • 7.3.2. pakiautomaati saabunud kauba vastuvõtmisel oled viivitamatult teatanud Hotwire Systems OÜ e-posti aadressile info@hws.ee, et saabunud kaup on vigastatud pakendiga.
7.4. Tagastusõigust pole kaupadel, mida on muudetud vastavalt kliendi soovidele. 7.5. Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisteade emailile info@hws.ee.
  • Tagastus/taganemisvormi leiab SIIT.
7.6. Lepingust taganemisel tuleb Teenuse kasutajal ostetud toode viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist, tagastada. 7.7. Kui tagastatav toode on kahjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludel, jätab Müüja endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemine Kliendile tagastamisele kuuluvast summast või loobuda hüvitamisest täies mahus. Teenuse osutaja ei vastuta ka toote normaalse füüsilise kulumise või aegumise eest tavalise kasutamise korral. 7.8. E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 7.9. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 7.10. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine teenuse osutajale. 7.11. Teenuse kasutaja kohustub kandma kauba tagastuskulud, välja arvatud juhul, kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud teenuse osutaja tellimusele. 7.12. Juhul kui peale tagastamist ilmneb, et tagastus ei vasta Lepingus toodud tingimustele (tootele ei kehti tagastusõigus), siis raha teenuse kasutajale ei tagastata ning tagastatud toode tagastatakse teenuse kasutajale. 7.13. Tagastada ega vahetada ei saa eritellimusel valmistatud Kaupu (valmistatud arvestades Kliendi isiklikke vajadusi või Kliendi poolt esitatud spetsiifilisi tingimusi) ning riknenud või kasutamistähtaja ületanud Kaupu.

8. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

8.1. E-poest müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg. 8.2. E-pood vastab Teenuse kasutaja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 7 päeva jooksul. 8.3. Teenuse osutaja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest (kliendi süül) kasutamisest tekkinud kahjude eest, toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure). 8.4. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest.
  • 8.4.1. Hilisemate pretentsioonide lahendamiseks, peab Klient säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Hotwire Systems OÜ e-poest.
  • 8.4.2. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.
8.5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda varuosi, toote asendamist nõuetele vastava toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Teenuse osutaja kulul.
  • 8.5.1. Vahetuste ja tagastamiste käsitlemine võtab aega kuni kolm (3) nädalat.

9. ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE (PRIVAATSUSPOLIITIKA)

9.1. Privaatsuspoliitika põhimõtted, käsitlevad kliendi andmete kogumist, avaldamist, kasutamist, edastamist ja talletamist. 9.2. Isikuandmed on andmed, mida kogutakse üksikisikuga sõlmitud lepingu täitmisel või temaga ühenduse võtmiseks. 9.3. Isikuandmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:
  • 9.3.1. Kontaktandmete (nimi, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress) esitamisel, ostu või tellimuse sooritamisel e-poes või mujal.
  • 9.3.2. Veebisaidi kasutamisel kliendi kontoinfost või küpsiste (cookies) kaudu.
9.4. Kogutud isikuandmete abil saame teavitada kliente tooteuudistest, kampaaniatest ja tulevastest sündmustest. 9.5. Klient, kes ei soovi olla meie uudiskirjaloendis või saada teavitusi teda huvitada võivatest toodetest, saab ennast adressaatide sihtrühmast igal ajal eemaldada. 9.6. Kogutud isikuandmeid kasutame ka kauba kohaletoimetamiseks ning kliendi ees võetud kohustuste täitmiseks. Rohkem infot leiate siin: PRIVAATSUSPOLIITIKA

10. VASTUTUS

10.1. Teenuse osutajal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara kahjustumine. 10.2. Teenuse kasutaja kohustub kasutama e-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes. 10.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud) 10.4. Teenuse kasutaja vastutab täielikult Kasutuslepingu seaduse alusel heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tingitud kahjude eest nii Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele. 10.5. Teenuse osutaja ei kompenseeri Kliendile võimalikku moraalset kahju seoses hindade, tarneaegade ja muude tingimuste muutumistega käesolevate tingimuste raames.

11. ERIMEELSUSED

11.1. Lepingust tulenevad erimeelsused Teenuse kasutaja ning Teenuse osutaja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. 11.2. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teenuse kasutajal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Teenuse kasutaja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. 11.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

12. KASUTAMISTINGIMUSED

12.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik. 12.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas ”Olen tutvunud ja nõustun tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Lepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Lepingus toodud tingimustega.

13. TEENUSE OSUTAJA ANDMED

Hotwire Systems OÜ

  • Reg.nr 12444328 | KMKR: EE10164923
  • Aadress: Treiali tee 2, 75312 Peetri, Eesti
  • Telefon: (+372) 658 5566
  • E-mail: info@kuumtraat.ee

Arvelduskonto andmed

  • IBAN: EE217700771002363870
  • SWIFT: LHVBEE22
  • AS LHV Pankhws