Hotwire Systems OÜ, registrikoodiga 12444328, aadress Treiali tee 2, 75312 Peetri, Harjumaa, Eesti (edaspidi ”Teenuse osutaja” või ”Müüja”) ja klient, kes vormistab hws.ee e-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi ”Teenuse kasutaja” või ”Klient” või ”Tarbija”), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi ”Leping” või ”Kasutusleping”).
1. E-POOD
1.1. Hotwire Systems OÜ e-pood hws.ee (edaspidi ”E-pood” või ”Veebipood”) on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale. 1.2. E-pood asub internetiaadressil hws.ee2. ÜLDSÄTTED
2.1. Kasutuslepingu tingimused kehtivad hws.ee E-poest kaupade ostmisel. 2.2. Hotwire Systems OÜ jätab endale õiguse mistahes ajal muuta ja/või täiendada käesolevaid üldtingimusi ja hinnakirja ühepoolselt, ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajatele.- 2.2.1. Kui Klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Kliendi ja Müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui Eesti Vabariigi seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.
- 2.2.2. Juhul kui Teenuse kasutaja nende tingimustega ei nõustu, peab ta lõpetama hws.ee e-poe veebilehe kasutamise.
3. TOOTED, KUPONGID JA OSTU SOORITAMINE
3.1. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele. 3.1.1. Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 18 aastane. 3.1.2. Teenuse kasutaja kinnitab tellimuse esitamisel, et on ostu sooritamiseks teovõimeline. 3.1.3. E-poes kuvatavad tooted on tavapäraselt laos olemas. E-poes kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või e-poe programmides. 3.1.4. Kui toode puudub laost või tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab e-poe töötaja esimesel võimalusel Teenuse kasutaja ühendust, ning pakub välja võimaliku uue tarneaja, või toote asendamise samaväärse teise tootega (mis on sarnase hinnaklassiga ja kvaliteediga), või makstud raha tagastamise. Teenuse kasutajale tagastatakse raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul alates tellimuse tühistamisest. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 3 päeva. 3.1.5. Kuvatud tootepildid ja videod on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamata sellele, e-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu. 3.2. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, ettevõtte nimi, registrikood, kontakttelefon, e-posti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks), kättetoimetamismeetodi, kinnitama Lepinguga tutvumist ja nõustumist ning tasub ostu (sealhulgas kättetoimetamiskulude) eest internetipanga pangalingi, PayPal või krediidikaardi vahendusel, või panga ülekandega tellimuse kinnituse alusel. 3.2.1.Teenuse kasutaja poolt tellitud tellimus tühistatakse juhul, kui teenuse kasutaja ei ole 5 päeva jooksul ostusummat (täisulatuses) tasunud Müüja arvelduskontole. 3.2.2. Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest. 3.2.3. Olge Kliendi andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine. 3.2.4.Tellimuse esitamisel Ostja kinnitab, et ta on teadlik ohtudest, mis võivad kaasneda toodete kasutamisega, vale hooldusega või ebaõige käsitlemisega. 3.2.5. Müük toimub ja võlaõiguslik leping jõustub siis, kui teenuse kasutaja on saatnud e-poe interneti lehe kaudu tellimuse ning on tellimuse eest tasunud. 3.2.6. Toodete müügileping (Leping) loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole. 3.2.7. Kuni tellimuse eest täieliku tasumiseni on soovitud kaup Müüja omand ning ostmiseks kättesaadav teistele klientidele. 3.3. Kampaaniate korral jagame Klientidele sooduskoode (kupongid), mis annavad Ostja ostukorvile lisaallahindluse või lisavad tellimusele juurde tasuta lisatoote või tasuta tarne võimaluse. 3.3.1. Sooduskupongi rakendamiseks tuleb ostukorvi või kassa lehel väljale ”Kliki siia, et sisestada oma kood” sisestada unikaalne kood ning vajutada nupule ”Kasuta kupongi”. 3.3.2. Kuponge jagame uudiskirjades, sotsiaalmeedias (Facebook/Instagram/YouTube/Telegram) e-posti teel ja veebilehel. 3.3.3. Kupongi kasutamise tingimused ja tähtajad on iga sooduskupongi juures eraldi märgitud.4. HINNAD
4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on Eurodes (€) ja sisaldavad 20%-list käibemaksu (sulgudes on näha hinnad ilma käibemaksuta). 4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal, ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult teenuse kasutajatele, muuta e-poes kuvatavaid hindu. 4.3. Kui e-poes on muudetud hindu pärast Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist. 4.4. Teenuse osutajal on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik.5. TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED
5.1. Teenuse kasutajal on õigus valida erineva kauba kättesaamisviiside vahel. 5.2. Kauba kättesaamine Teenuse osutaja esinduses (”Tulen ise järgi”):- 5.2.1. Esinduse aadress: Treiali tee 2-8, Peetri alevik, Rae vald, Harju maakond 75312, Eesti.
- 5.2.2. Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Teenuse kasutajale isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kolmandatele isikutele kauba üleandmine toimub ainult kokkuleppel Teenuse kasutajaga.
- 5.2.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel (nt. valeandmete esitamisel) on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
- 5.2.4. Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb Müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 1-3 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
- 5.2.5. Valides kättesaamisviis ”Tulen ise järgi”, Teenuse kasutaja kohustub kokkuleppida Teenuse osutajaga kauba kättesaamise kuupäeva ja kellaaega.
- 5.3.1. Kaubad toimetatakse Teenuse kasutaja poolt valitud Omniva, UNISEND, DPD Pick-up või SmartPost-i pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul ostu eest tasumisest. Pakiautomaati toimetamist võimaldab Teenuse osutaja vaid juhul, kui ostetava kauba mõõtmed ei ületa pakiautomaati mahtuva paki piirmõõte.
- 5.3.2. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
- 5.3.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel (valeandmete (nt. telefoninumbri/e-posti) esitamisel) on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
- 5.3.4. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 1-3 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
- 5.3.5. Omniva, UNISEND ning DPD pakiautomaadid on ööpäevaringselt (24h) avatud. Väga külma talveilma puhul soovitame Teil pakk kiirelt välja võtta, sest pakiautomaadid asuvad välitingimustes. Hotwire Systems OÜ ei vastuta kuuma-ega külmakahjustuste eest!
- 5.4.1. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma, kuid mitte hiljem kui 1-3 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
- 5.4.2. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral hoitakse toodet transpordifirma laos 7 kalendripäeva. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
6. LEPINGUST TAGANEMINE
6.1. Kui teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub teenuse kasutaja sellest koheselt teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@hws.ee- 6.1.1. Kirjalikus teates tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada teenuse kasutaja kontaktandmed (firma nimi, eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
7. TAGASTUSÕIGUS
7.1. E-poest ostetud kaupade osas kehtib 14 päevane tagastusõigus, alates kauba kättesaamisest. 7.2. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata. 7.3. Tagastatav kaup peab sisaldama kõiki kauba pakendis sisaldunud esemeid. Erandiks on olukord, kui:- 7.3.1. pakend on saanud kahjustada transpordi käigus ning toote kättesaamisel kullerteenuse vahendusel või postiasutuses on tehtud vastav märge saatelehele.
- 7.3.2. pakiautomaati saabunud kauba vastuvõtmisel oled viivitamatult teatanud Hotwire Systems OÜ e-posti aadressile info@hws.ee, et saabunud kaup on vigastatud pakendiga.
- Tagastus/taganemisvormi leiab SIIT.
8. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
8.1. E-poest müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg. 8.2. E-pood vastab Teenuse kasutaja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 7 päeva jooksul. 8.3. Teenuse osutaja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest (kliendi süül) kasutamisest tekkinud kahjude eest, toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure). 8.4. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest.- 8.4.1. Hilisemate pretentsioonide lahendamiseks, peab Klient säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Hotwire Systems OÜ e-poest.
- 8.4.2. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja probleemi lahendamata jätta.
- 8.5.1. Vahetuste ja tagastamiste käsitlemine võtab aega kuni kolm (3) nädalat.
9. ISIKUANDMED JA NENDE KASUTAMINE (PRIVAATSUSPOLIITIKA)
9.1. Privaatsuspoliitika põhimõtted, käsitlevad kliendi andmete kogumist, avaldamist, kasutamist, edastamist ja talletamist. 9.2. Isikuandmed on andmed, mida kogutakse üksikisikuga sõlmitud lepingu täitmisel või temaga ühenduse võtmiseks. 9.3. Isikuandmete kogumine võib toimuda alljärgnevatel viisidel:- 9.3.1. Kontaktandmete (nimi, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress) esitamisel, ostu või tellimuse sooritamisel e-poes või mujal.
- 9.3.2. Veebisaidi kasutamisel kliendi kontoinfost või küpsiste (cookies) kaudu.
10. VASTUTUS
10.1. Teenuse osutajal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Teenuse osutaja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara kahjustumine. 10.2. Teenuse kasutaja kohustub kasutama e-poe teenust üksnes vastavalt seadusele ja headele tavadele tuginedes. 10.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud) 10.4. Teenuse kasutaja vastutab täielikult Kasutuslepingu seaduse alusel heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tingitud kahjude eest nii Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele. 10.5. Teenuse osutaja ei kompenseeri Kliendile võimalikku moraalset kahju seoses hindade, tarneaegade ja muude tingimuste muutumistega käesolevate tingimuste raames.11. ERIMEELSUSED
11.1. Lepingust tulenevad erimeelsused Teenuse kasutaja ning Teenuse osutaja vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. 11.2. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teenuse kasutajal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Teenuse kasutaja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada SIIN. 11.3. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.12. KASUTAMISTINGIMUSED
12.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik. 12.2. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas ”Olen tutvunud ja nõustun tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Lepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Lepingus toodud tingimustega.13. TEENUSE OSUTAJA ANDMED
Hotwire Systems OÜ
- Reg.nr 12444328 | KMKR: EE10164923
- Aadress: Treiali tee 2, 75312 Peetri, Eesti
- Telefon: (+372) 658 5566
- E-mail: info@kuumtraat.ee
Arvelduskonto andmed
- IBAN: EE217700771002363870
- SWIFT: LHVBEE22
- AS LHV Pankhws